BYTORVHORSENS

 
 

”SPASIBA håndterer vores digitale tilstedeværelse med stor succes. Siden SPASIBA overtog vores SoMe kanaler, er de vækstet og vi står lagt stærkere på platformene end vores lokale konkurrenter. Til trods for vi er et lille center outperformer vi selv de helt store centre i Danmark på interaktionsraten. Det er fedt at kunne følge med de helt store spillere på markedet."

75%

Flere Facebook fans

162%

Mere interaktion

122%

Flere opslag

5.element.blue.png
5.element.blue.png

UDFORDRINGEN

Formålet med samarbejdet

SPASIBA står for at løfte bytorvets digitale strategi. En proces der involverer alle sociale medier, website, app, kundehenvendelser, anmeldelser samt kampagnehåndtering. 
 

Med en klar social media strategi har vi på kort tid fået øget interaktionen markant på bytorvets sociale platforme. Strategien har fokus på engagerende video opslag, skarpe tekster, personificering af butikker og flere konkurrencer.

Resultatet af strategien er ikke at tage fejl af. Sammenlignet med 2019 har der i 2020 været 162% mere interaktion på platformene og der har været en tilvækst af antallet af følgere på sociale medier på 75%. Det har også resulteret i. at bytorvHORSENS’ performer langt bedre digitalt end sine lokale konkurrenter. Helt op til 152% bedre!

Processen der skabte resultater

LØSNINGEN

bytorvHORSENS er en stærk lokal detail-spiller i Horsens, som er en af Danmarks hurtigst voksende byer med mange yngre tilflyttere.


I 2020 gennemgår bytorvHORSENS en 100 millioner kroners renovering med nye koncepter og åbninger. 
 

Til at understøtte deres målsætning om at gøre bytorvHORSENS til et attraktivt lokalt center, der henvender sig til en yngre målgruppe, var det vigtigt at centeret fik en stærk digital tilstedeværelse.

 

Således blev samarbejdet med SPASIBA en realitet fra januar 2020. 

Kampagne_web.png

Eksempel på Facebook opslag, der

generede stor interaktion

KAMPAGNE