HAVESELSKABET

"Vi har ramt noget rigtigt, da vi lavede en dialog baseret strategi sammen med SPASIBA for snart 6 år siden"

2.500

Nye medlemmer

50.000

Facebook følgere

2,97 kr.

Pris per like

UDFORDRINGEN

Formålet med samarbejdet

SPASIBA udformede en rekrutereringsstrategi med 100% digitalt fokus, som havde til hensigt at vækste Haveselskabets antal af følgere på Facebook og samtidig hverve nye medlemmer til foreningen.


Med et stærkt fokus på kundens bundlinje og nøje tilrettelagte annoncer fik SPASIBA generet mere end 50.000 aktive følgere på Facebook og 2500 nye medlemmer til foreningen. 

Den vellykkedes eksekvering blev understøttet af 5 personaer, som skulle sikre at målgruppeopbygningen til hvervning af nye medlemmer blev mere præcis. Præciseringen af målgruppen medførte at prisen per følger på Facebook var helt ned til 2,97 kr.

Processen der skabte resultater

LØSNINGEN

Haveselskabet er en landsdækkende almennyttig forening med 30.000 medlemmer, der dyrker have glæden. Foreningen udgiver det trykte medlemsmagasin HAVEN, inviterer til åbne haver, CPH Garden og sociale havegrupper.
 

Havselskabet indgik i 2014 et samarbejde med SPASIBA med henblik på at booste foreningens digitale tilstedeværelse. Med en følgerskare på 250 brugere på Facebook var foreningen bevidste om at potentialet på kanalen langt fra udnyttet. Denne intuition skulle med samarbejdet med SPASIBA vise sig at være helt rigtig.

Kampagne_web.png

Annonce der bidrog til billetsalg til
CPH Garden 2019

KAMPAGNE

 

© 2020 by SPASIBA.

SPASIBA ApS
 

Flæsketorvet 68, 1711 København V 

Kontakt@SPASIBA.dk

Jeppe Conrad + 45 20 81 84 85

Nicolaj Sandberg + 45 30 40 50 70