HVISK

Tallene taler deres eget tydelige sprog

Gennem en længere årrække har vi hjulpet det danske taskebrand HVISK med at udvikle salgsorienterede kampagner til sociale medier. Og det er heldigvis gået godt. Faktisk så godt, at for hver krone HVISK bruger på sociale medier, får de seks kroner tilbage, altså et return on ad spend (ROAS) på 600 procent.

7.000+

Solgte produkter

3.000+

Annoncer

7

ROAS

5.element.blue.png
5.element.blue.png

UDFORDRINGEN

Vil man have folk til at lytte, skal man ikke hviske

LØSNINGEN

HVISK er en dansk producent og forhandler af accessoires, hvis primære salgskanal er online.

Samarbejdet med SPASIBA udsprang i et ønske om at skabe øget salg på tværs af Hvisk’s produktkategorier gennem kampagner på sociale medier samt at udvide onlinesalget til nye markeder. 

Samarbejdet blev således indgået med et ønske fra hvisk om at afprøve nye lande, muligheder og koncepter løbende. 

Mange løbende kampagner med stort salgsfokus

SPASIBA bliver løbende briefet på målgrupper, nye produkter og tilbud.
 

Herefter udvælger vi i samarbejde med hvisk produkter og key content til kampagnerne. På baggrund af dette udvikler vi løbende fængende
kampagne-kreativer. 

 

Med udgangspunkt i indtjening på produkterne har vi i samrbejde med HVISK defineret et minimum ROAS på 300%.

Hver kampagne bliver således dagligt optimeret mod en så høj salgsvolume som muligt med ROAS over 300%. 

hvisk.png

Annonce med ROAS på 12

KAMPAGNE