Quantcast
 

RØDOVRE CENTRUM

 "SPASIBA håndterer vores digitale tilstedeværelse med stor succes. Siden SPASIBA overtog vores digitale platforme, er de vækstet og vi står langt stærkere end alle vores konkurrenter. Selvom samarbejdet har eksisteret i 12 år formår SPASIBA at forny vores kanaler og placere os i top-of-mind hos brugerne. Det afspejler sig også i vores resultater i ind- og udland"

12 ÅRS

Stærk relation

15

Internationale
marketingspriser

DKS STØRSTE

Shopping center

5.element.blue.png

UDFORDRINGEN

Formålet med samarbejdet

Hvordan fornyer man resultater og vækster gennem 12 år? 

 

Vores samarbejde med Rødovre Centrum har strukket sig gennem intet mindre end 12 år. 

Ved samarbejdets spæde start, var målsætningen i høj grad at etablere Rødovre Centrum digitalt. Herunder oprette website, tilstedeværelse på sociale medier, et content univers i form af online magasiner og meget mere. 

 

Hvorefter målet har været vækst og atter vækst på alle platforme og udvikling af nye koncepter der sikrer målbar opmærksomhed og kunder i centret. Fra udvikling af interessante og udfordrende kampagner, til daglig drift af Rødovre Centrums digitale kanaler og sociale medier.

 

Med 12 år i bagagen har målsætningerne løbende ændret sig med nye muligheder, men vores opgave i at løfte Rødovre Centrum digitalt og skabe kunder i centret står fortsat ved.

 

5.element.blue.png

LØSNINGEN

Processen der skabte resultater

SPASIBA står for at løfte Rødovre Centrums digitale strategi. En proces der gennem 12 år har involveret alle digitale kanaler, sociale medier, nyhedsbreve, website, onlinemagasiner, kundehenvendelser, anmeldelser, kampagneudvikling, eksekvering og meget mere! 
 

Med en klar digital strategi på tværs af alle kanaler har SPASIBA formået gennem 12 år kontinuerligt at sikre Rødovre Centrum placeringen, som frontløber indenfor digital markedsføring af shopping centre i europa.

Det har vi blandt andet gjort ved, at etablere Rødovres Centrums nuværende website, som med ny innovation gør det muligt at søge blandt 250.000 produkter online hos butikkerne og derved bygger bro til onlinehandel som det første fysiske shopping center i Danmark.  


Resultatet af strategien er ikke at tage fejl af. I flere år har Rødovre Centrum bevaret placeringen som Danmarks største center målt på antal følgere med over 140.000 følgere på sociale medier, som hver dag aktivt engagerer sig med Rødovre Centrums indhold på kanalen og øvrige platforme.

 

Kampagne_web.png

VERDENS BEDSTE
KAMPAGNE

 I 2020 vandt vi sammen med hele teamet bag kampagnen "Life in a Box” titlen, som verdens bedste kampagne! 

 

Kampagen blev kørt tværs af alle medier og gjorde det muligt for alle centerets besøgende at ”låne” en menneskelig bog, som de kunne føre en samtale med. En samtale der udfordrede stereotyper og normer.

Kampagnen vandt guld i 2020 ved Solal Awards i Europa og kvalificerede sig derved til Viva - Best Of The Best i Las Vegas, som samler alle de bedste marketingkampagner fra alle verdensdele og finder én samlet vinder. Og det blev Rødovre Centrums kampagne!