WONDERFESTIWALL

”Det giver os tryghed at have allieret os med SPASIBA, som altid har en finger på pulsen, så vi ved hvor og hvordan vi lægger vores markedsføringskroner allerbedst.” 
“Det er super godt at vi kan måle på resultaterne af vores annoncering - den seneste kampagne havde et annonceafkast på 17, hvilket betyder, at vi fik vores penge hele 17 gange igen.” 

70 kr.

Pris per salg

1/3

Billetter solgt via SoMe

10

ROAS

5.element.blue.png
5.element.blue.png

UDFORDRINGEN

Formålet med samarbejdet

SPASIBA bliver løbende briefet på kunstnere og tilbud. Herefter udvælger vi i samarbejde med wonderfestiwall key content til kampagnerne. På baggrund af dette materiale udvikler vi løbende kampagne-kreativer. 
 

Wonderfestiwall satsede tidligere primært på traditionelle annonceringsformer med en del trykte annoncer. 

 

Alle kampagner blev afviklet i splittest med flere annonceformater, målgrupper, tekster, billeder, video og andre virkemidler, med henblik på at finde den sammensætning der konverterede bedst, til den billigste pris.

 

Ligeledes testede og justerede vi løbende forskellige tids- og datointervaller, som forlængede effekten af kampagnematerialet. 

Processen der skabte resultater

LØSNINGEN

Målet med samarbejdet var at generere billetsalg på tværs af Wonderfestiwalls produkter gennem kampagner på sociale medier.
 

Wonderfestiwall ønskede således at afprøve nye salgskanaler.   

wonder.png

Annonce med ROAS på 17

KAMPAGNE